- AVALUACIÓ ACTIVITAT 1:
Aquest tipus d’activitat és, més aviat, per introduir el tema. Durant la sessió hi ha d’haver un clima dinàmic, però també molt d’ordre. Tothom hauria de participar activament, aportant els seus coneixements i idees, sempre respectant als altres. Per tant, l'avaluació de el'activitat es realitzarà mitjançant l'observació per part del docent a cada un dels seus alumnes.
Mitjançant l'activitat els alumnes hauran d'assolir els objectius didàctics següents:
- Identificar el mapa d’Espanya i Catalunya.
- Saber reconèixer la representació d’un riu en un mapa físic.
- Conèixer el recorregut o la localització del riu Llobregat
- Treballar la cerca d’informació online.
- AVALUACIÓ ACTIVITAT 2:
- Col·laboració de tots els alumnes en la conversa.
- Tenir una idea del canvi que s'ha provocat en el riu.
- Poder relexionar, per si mateixos, sobre l'esta actual del riu.
- AVALUACIÓ ACTIVITAT 3:
El
mestre o la mestra avaluarà de manera continua, a través de la observació, l’actitud individual
de cada alumne en el debat i com va adquirint coneixement durant la
investigació dels grups cooperatius, la feina feta inidividual en el google docs i finalment amb el document escrit de
tres pàgines. Utilitzarà una rúbrica.
A més a més, els mateixos alumnes autoavaluaran la seva actitud en el grup coperatiu. Avaluaran, també, les presentacions dels companys. S'utilitzarà una rúbrica en els dos casos.
- AVALUACIÓ ACTIVITAT 4:
El
mestre ha de fer que es compleixin els objectius de l'activitat. Ha
d'avaluar els alumnes tenint en compte els següents aspectes (mirar
que els alumnes els compleixin):
- Recollir dades i utilitzar aparells de mesura propis.
- Interpretar i comparar els resultats.
- Reconéixer, analitzar i explicar els factors del medi físic i activitats humanes.
- Tenir respecte pel medi.
- Proposar algunes millores i solucions pel problema plantejat.
Rúbrica per avaluar els blocs dels companys:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada